VESA-harjoittelijat Anne ja Mona esittäytyvät

”Olemme Anne Immonen ja Mona Hörman, toisen vuoden geronomiopiskelijoita Metropolia Ammattikorkeakoulusta. Kolmas työharjoittelumme, Ikääntyneen kotona asumisen tukeminen, on juuri käynnistynyt. Iloksemme saamme suorittaa sen HyTe ry:n sydämellisessä VESA-toiminnan tiimissä. Olemme molemmat alanvaihtajia, mutta ikääntyneet ovat olleet meille aina erityisen lähellä sydäntä – siksi päädyimme geronomiopintojen pariin. Työharjoittelumme aikana tulette näkemään meidät muun muassa erilaisissa koulutuksissa. […]
