
HyTen uusi MOKA-konsepti nostaa monikanavaisen järjestömarkkinoinnin uudelle tasolle. Se auttaa sinua tavoittamaan kohderyhmäsi kattavasti ja tehokkaasti – kasvokkain ja digitaalisesti.
MOKA-konseptin hyödyntäminen on järjestöille helppoa ja täysin maksutonta. Osana MOKA-konseptia tarjoamme myös koulutuksia, joissa kehität osaamistasi monikanavaisen markkinoinnin eri osa-alueista.
Monikanavaisuus on markkinoinnissa tärkeää, koska mediankäyttö on tänä päivänä pirstaleista. Harva keskittyy nykyään esimerkiksi painettuun päivälehteen pitkäjänteisesti. Ihmisillä on käytössään useampi somekanava, he etsivät tietoa hakukoneista ja vierailevat erilaisissa tapahtumissa kiinnostuksensa mukaan. Kohtaamiset brändin kanssa ovat usein nopeita ja satunnaisia.
Mediankäytön pirstaleisuuden vuoksi brändin on jalkauduttava kaikkialle sinne, missä sen kohderyhmä on. Toiston ja kattavuuden avulla tavoitat useampia ihmisiä ja vahvistat viestiesi muistettavuutta: tutkimusten mukaan useimmat ihmiset tarvitsevat jopa viidestä seitsemään näyttökertaa, jotta he muistavat brändin.
MOKA-konseptia on helppo hyödyntää:
Toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA).