Järjestöjen vinkkitreffeillä eri järjestöjen ammattilaiset ja vapaaehtoiset kohtaavat toisensa ja jakavat näkemyksiään ja osaamistaan toinen toisiltaan oppien. Ensimmäisessä tapaamisessa aiheena on markkinointistrategian laatiminen. Saamme vinkkejä, miten kehittää markkinointia suunnitelmallisemmaksi ja vaikuttavammaksi.
Miksi markkinointia kannattaa suunnitella?
Markkinointi ei ole vain kaupallista myynninedistämistä – se on myös vaikuttavaa viestintää, näkyvyyden rakentamista ja toiminnan merkityksellisyyden esiin tuomista. Järjestöjen vinkkitreffeillä kuulemme mielenkiintoisen case esimerkin Toivo-sovelluksen markkinointistrategiasta ja saamme hyödyllisiä ja konkreettisia vinkkejä oman työmme kehittämiseen.
Ohjelma
9.00–9.15 Alustus ja alkukeskustelu, Myra Magnusson, markkinointi- ja viestintäpäällikkö HyTe ry
9.15–9.45 Case: Toivo-sovelluksen markkinointistrategia, Elina Heino, vertaistukipalveluiden suunnittelija, HyTe ry
Toivo-sovellus on kymmenien eri järjestöjen yhteinen alusta, joka kokoaa vertaistuen yhteen paikkaan. Markkinointistrategian avulla pyrittiin pureutumaan erityisesti siihen haasteeseen, miten sovelluksen loppukäyttäjiä – vertaistuen tarpeessa olevia – tavoitettaisiin aiempaa paremmin. Vinkkitreffeillä kuulemme muun muassa…
9.45–10.00 Loppukeskustelu
💬 Tilaisuudessa painottuu vertaistuki ja käytännönläheisyys – tervetuloa mukaan oppimaan ja jakamaan!
Tapahtuma järjestetään Teamsissä.